Weleda taky letos vyráží Do práce na kole. Stala se národním partnerem soutěže

Do práce na kole 2017. Foto: dopracenakole.cz
Do práce na kole 2017. Foto: dopracenakole.cz

Na začátku března odstartovaly registrace do letošního ročníku soutěže Do práce na kole. Weleda je hrdým národním partnerem soutěže pro letošní rok. Sdílíme totiž hlavní myšlenku kampaně, kterou je motivace k většímu využívání způsobů dopravy, které jsou prospěšné jak lidem samotným, tak městům, ve kterých se pohybujeme. 

Motto Weledy „V souladu s člověkem a přírodou” je zásadním závazkem, který se snažíme naplňovat nejen ekologickými a fair trade produkty, ale take našimi vlastními malými každodenními činy. A protože se zdravým životním stylem úzce souvisí sport a pohyb, tak namísto automobilů nebo MHD se snažíme využívat také kola a vlastní nohy.  A to nejen na cestě do práce. 

I letos se budeme vypravovat Do práce na kole a po vlastních. Věříme totiž, že chceme-li změnu, musíme začít sami od sebe.

Do aktivity Do práce na kole se s týmem Weledy zapojujeme již počtvrté. Letos však poprvé jako národní partner této aktivity.

A jaké jsou naše důvody pro zapojení do Do práce na kole?

Petra Rejtharová, Marketing Manager: Naučila jsem se žít ze dne na den. Proto se snažím, aby každý den byl něčím hezký. A neznám lepší způsob, jak začít den, než během po náplavce s její výjimečnou atmosférou v tento čas a pozorovat, jak se Praha pomalu probouzí do nového rána.

Michaela Kolková, vedoucí prodejny Weleda Beauty & Store a kosmetická poradkyně: „Cesta do práce je pro mě příjemné probuzení a nastartování pracovního dne. Upřímě nenávidím ta rána, kdy stojím v koloně na Strakonické a dívám se na cyklostezku směrem k vodě a říkám si, že pěšky bych tam byla snad rychleji. Tím pádem je to výzva pro mě, vzít kolo a jet, méně nepříjemných ranních kolon a přeplněných MHD. A navíc něco udělám pro životní prostředí a pro sebe. Víc takových možností.“

Pavla Králová, Digital Marketing Specialist: „Už v době studií jsem si zamilovala dopravovat se do školy po svých – vnímat ranní ulice, pozorovat drobné změny, pročistit si hlavu. A to mi zůstalo i v práci. Kdykoliv mám čas, místo MHD jdu pěšky, běžím nebo jedu na kole. Je to skvělý relax a impuls k přemýšlení o tom, jak žijeme a co se na tom dá zlepšit.“

Michal Weirich, ředitel Weleda CZ & SK: „Jezdím hlavně pro dobrý pocit, nebýt zavřený v dopravním prostředku a být tak blíže přírodě, ze které mohu čerpat energii, kterou pak mohu předávat svému okolí – rodině či v práci.“

Do práce na kole

Do práce na kole je celostátní soutěž, jejíž 7. ročník proběhne během května 2017 ve více než 33 městech ČR. Cílem Do práce na kole je motivovat co nejvíce lidí, aby jako dopravní prostředek používali jízdní kolo (či jakoukoli bezmotorovou formu dopravy včetně běhu, chůze či kolečkových bruslí).

Jak se zapojit? Stačí jen vytvořit týmy o 2-5 lidech a během května pak co nejčastěji jezdit do práce „na vlastní pohon“. Od loňska se mohou soutěže zúčastnit také běžci, chodci, vozíčkáři a jezdit se bude i na koloběžkách, bruslích či longboardech.

Registrujte se přímo na stránkách Do práce na kole http://www.dopracenakole.cz/.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *