Regenerace po sportu: Načerpejte novou energii díky arnice

Regenerace organismu po sportování je pro zdraví stejně důležitá jako sám pravidelný pohyb. Díky správné péči o namáhané svalstvo se vaše tělo lehce vyrovná s únavou a znovu načerpá potřebné síly.

Ačkoliv je pravidelný pohyb zdraví prospěšný, představuje pro organismus určitou zátěž, a proto je důkladná regenerace po sportovním výkonu zcela zásadní. Vhodná péče pomáhá obnovit rovnováhu svalové tkáně a kompenzovat celkovou únavu organismu. Zaměřuje se na osvěžení, prohřátí a uvolnění svalů celého těla.

Pohyb je důležitou součástí zdravého životního stylu
Pohyb je důležitou součástí zdravého životního stylu

 Povzbudivé osvěžení

Regeneraci dobře nastartujete povzbuzující očistou. Arnikový sprchový gel se skvěle hodí k osvěžení v kombinaci s intenzivní horkou i studenou sprchou. Lehký gel jemně čistí a jeho svěží a stimulující vůně vám pomůže překonat únavu. Zároveň nevysušuje pokožku a skládá se z výhradně přírodních ingrediencí.

Arnikový sprchový krém
Arnikový sprchový krém

Zklidňující masáž

Do regenerační péče rozhodně patří masáže, které uvolňují a prohřívají svalstvo. Účinek masáže můžete podpořit Masážním olejem s arnikou, který se hodí ke sportovní i relaxační masáži. Pomáhá prohřát pokožku i svaly a účinně tak odstraňuje svalové napětí a ztuhlost. Lze jej také přidat do hřejivé koupele.

TIP: Masážní olej s arnikou můžete využít i pro přípravnou masáž před tréninkem. Prokrvením a prohřátím svalů předejdete vzniku nepříjemných křečí.

Skvělou regenerací po sportovní zátěži je také pobyt v sauně. Horko sauny pomáhá snižovat svalové napětí a prospívá kloubům. Saunování má pozitivní účinky i na psychickou pohodu, čímž přispívá k celkovému uvolnění a relaxaci.

Masážní olej s arnikou
Masážní olej s arnikou

4 tipy pro regeneraci po sportu

  • Regenerační péči vždy přizpůsobte náročnosti sportovní aktivity a vašim individuálním potřebám.
  • Pohyb vždy doplňujte o protažení, které podporuje následnou relaxaci a regeneraci svalů.
  • I po skončení sportovních aktivit myslete na dostatečný příjem tekutin.
  • Dopřejte si pobyt v sauně a uvolňující masáž.

Regenerační kúra by měla následovat jak po lehkém protažení, tak i po profesionálním sportovním tréninku. Vaše tělo se vám za péči odmění a zdravý a odpočatý organismus vám dovolí užívat si sportu opravdu naplno.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *