Oslava 90. narozenin Weledy v Čechách a na Slovensku

DSC_0493 (Medium)V letošním roce slaví přední výrobce přírodní kosmetiky, Weleda, 90 let v Čechách a na Slovensku. U příležitosti tohoto výročí Weleda věnuje 500 000 Kč na podporu lokálního projektu získávání březového listí v jižních Čechách. 

V minulém týdnu uspořádala společnost Weleda oslavu 90 let na českém a slovenském trhu. Akce se příznačně konala v pražském Café Louvre, který svou historií sahá do stejného období jako Weleda. Na oslavě 90. výročí společnost také odhalila novou kampaň na propagaci svých produktů z granátového jablka. Tváří kampaně se stala Olga Šípková. 

Oslava se nesla v duchu granátového jablka, které je jednou z klíčových rostlin Weledy. Produkty z granátového jablka mají regenerační a antioxidační účinky, pokožku vyživují, pomáhá ji napínat a obnovovat její přirozenou krásu a pružnost. Výrobky Weleda z granátového jablka si oblíbila také Olga Šípková, která se stala také oficiální tváří kampaně.

Během oficiální části akce vystoupil mimo představitelů českého zastoupení Weledy, také předseda představenstva a zároveň prezident Antroposofické společnosti se sídlem ve švýcarském Arlesheimu, která je hlavním akcionářem společenosti Weleda. Dalším obohacením programu bylo i vystoupení mezinárodně uznávaného ekonoma Tomáše Sedláčka.

V rámci oslav 90 let se Weleda rozhodla také podpořit lokální projekt na získávání březového listí v jižních Čechách rodině Tarabových, kteří již 22 let zajišťují dodávku březového listí pro celosvětovou produkci Weledy, která ho využívá ve své březové péči určené k detoxikaci a boji proti celulitidě.

Záměr společnosti nebylo „pouze“ věnovat finanční prostředky, ale i své úsilí. Proto se charitativní projekt stal součástí sportovní kampaně #mujduvod a zaměstnanci, včetně těch z ostatních světových poboček, a partneři Weledy poctivě danou částku naběhali. WELEDA věnovala 1.000,- Kč za každý uběhnutý kilometr každého zúčastněného. Rodina Tarabových tak od Weledy obdržela 500 000 Kč.

„Cílem našeho jak fyzického, tak finančního úsilí, bylo ukázat, že Weleda nejenom z přírody čerpá, ale zároveň i zpátky do ní vrací. A poukázat tak na celou filosofii způsobu sběru, zpracování i produkce, které jsou naprosto zásadní pro Weledu,“ řekla marketingová manažerka Petra Rejtharová.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *